INFORMAȚII RETUR ȘI RECLAMAȚII

Dacă produsul primit nu este ceea ce căutai sau din orice motiv, nu ești mulțumit(ă) de produs, îl poți returna în starea inițială în termen de 14 zile, de la primire.

Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate de către cumpărător. Acesta nu va plăti transportul în cazul în care primește un produs cu defect de fabricație sau un produs greșit, iar returul va fi organizat de către Pearl Effect.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau înlocuirea cu alt produs. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, se va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Pearl Effect va trimite produsul solicitat la schimb numai după ce clientul a returnat produsul cumpărat inițial. Dacă dorești să schimbi produsul, te rugăm să ne contactezi în prealabil prin email la adresa comenzi@pearleffect.ro în care vei specifica foarte clar numărul comenzii, numele tău și produsul pe care îl dorești la schimb. Orice schimb de produs se poate face doar în limita stocului disponibil. Dacă modelul dorit nu mai este în stoc, poți alege altul cu achitarea eventualelor diferențe de preț de către tine sau restituirea lor de către noi.

Daca Pearl Effect nu poate înlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului în cel mult 14 de zile de la data returnării, în contul bancar.

Dacă ai întrebări referitoare la organizarea returului, ne poți scrie pe adresa comenzi@pearleffect.ro

Mai multe informații poți găsi aici: Despre OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, publicată în Monitorul Oficial al României nr. 427, în data de 11 iunie 2014.